Post #328014 użytkownika Jarexs
Treść posta
Witamy serdecznie w oficjalnej prezentacji serwera Kaguya!
Przez kilka ostatnich miesięcy odbywały się szerokiej skali prace nad serwerem, które spowodowały, że Kaguya przeszła dość znaczną metamorfozę!
Od samego początku rozgrywki zostały wprowadzone przeróżne zmiany, dzięki którym serwer nabierze teraz całkowicie nowego klimatu.
Zapraszamy Was gorąco do zapoznania się z prezentacją.
~Team Kaguya.pl
Projekt Kaguya wystartuje
11 sierpnia 2017 roku
(w piątek)
o godzinie 18:00
Ze względu na typ serwera, zdobywanie doświadczenia od początku nie jest zbyt uciążliwe, ale zmniejsza się wraz ze wzrostem poziomu postaci
Ilość zdobywanych przedmiotów została dopasowana do poziomu postaci jak i potrzeb ulepszeń
Ilość zdobywanej waluty została dopasowana do poziomu postaci jak i potrzeb ulepszeń
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Dodaliśmy kilka możliwości błyskawicznego kontaktu z administracją:
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.
Panel logowania został odświeżony i dodano kilka przydatnych funkcji:
• Możliwość zmiany mobów na Dzikie Psy
• 8 miejsc na zapisanie passów wraz z kodem PIN
• Dodatkowe zabezpieczenie w postaci kodu PIN
• Wybór jednego z trzech języków
Nasz serwer został w pełni przetłumaczony na trzy języki
Gracze mają do wyboru 1 z 3 języków: niemiecki, polski lub angielski.
Zmiana języka obejmuje całą rozgrywkę.
Każdy gracz otrzyma następujące przedmioty:
• Broń startowa ze średnimi obrażeniami
• Biżuterię ze specjalnymi bonusami
• Pierścień Teleportacji
• Nieskończoną Pelerynkę
• Nieskończone Mikstury
• Konia Militarnego
• Nieskończone dodanie i zmiankę bonusów 1-5
• Nieskończony Magiczny Metal
• Nieskończone wspomagacze
• Auto Poty (2 miliardy PŻ)
[size=4]Dodatkowo każdy gracz otrzyma 3 relikty z wbudowanymi [/size][size=4]bonusami do expa.[/size]
Pazur Potwora
Wartośc Ataku +50
Niebiański Płaszcz
Silny Przeciwko Potworom+5%
Ostrosłup Magii
Punkty Życia +2000
[size=4]Kostiumy[/size]
Runy
Magazyn
Usuń Polimorfię
Sklepy Offline
Każdy gracz może posiadać maksymalnie 2 sklepiki offline!
Po zamknięciu swojego sklepiku lub, gdy cały towar z niego zostanie sprzedany, wystarczy kliknąć na ikonę prezentu, którą znajdziecie w lewym dolnym rogu ekranu, aby odebrać niesprzedane przedmioty oraz yangi.
Lista Bonusów
Wprowadziliśmy nową tabelę bonusów wraz z usuniętymi zbędnymi przedmiotami.
Zmiana Bonusów
Wprowadziliśmy możliwość zapisywania swoich wybranych szablonów bonusów!
Marmury Polimorfi
Do wyboru macie jednego z pięciu, poniżej przedstawionych potworów.
Z każdego Marmura Polimorfi będziecie bili tyle samo, więc nie kierujcie się siłą potworów.
Zmiana Ekwipunku
Item Shop
To w tym miejscu odbierzecie przedmioty, które zakupiliście w Item Shopie.
Zapisywanie Lokacji
Dopalacze
Anty-Exp
Sposób szkolenia umiejętności wygląda u nas trochę inaczej, od tego, do którego jesteście przyzwyczajeni.
Po osiągnięciu 5 poziomu otrzymacie misję, która da Wam możliwość wyboru swojej drogi duchowej.
Umiejętności otrzymujemy na poziomie P1.
Otrzymane skille możecie rozwinąć do poziomu K za pomocą specjalnych kamieni.
Szansa na pomyślne wyszkolenie umiejętności spada wraz z poziomem:
P1 > P2 = 75%
P2 > P3 = 75%
P3 > P4 = 75%
P4 > P5 = 75%
P5 > P6 = 75%
P6 > P7 = 75%
P7 > P8 = 75%
P8 > P9 = 75%
P9 > P10 = 75%
P10 > K = 25%
Od teraz będzie dawać mniej punktów obrony.
Usunęliśmy działanie, przez które otrzymywaliśmy większe obrażenia.
Zwiększona szybkość ruchu została zastąpiona otrzymaniem bonusu wartości magicznego ataku.
Zwiększyliśmy otrzymywane bonusy.
Zamiast przywracać konkretną ilość HP, od teraz będzie przywracać dany % naszego życia.
Na serwerze możecie wyszkolić 3 specjalne umiejętności:
Smoczy Atak
M1 - Silny Przeciwko Ludziom +1% G1 - Silny Przeciwko Ludziom +11%
M2 - Silny Przeciwko Ludziom +2% G2 - Silny Przeciwko Ludziom +12%
M3 - Silny Przeciwko Ludziom +3% G3 - Silny Przeciwko Ludziom +13%
M4 - Silny Przeciwko Ludziom +4% G4 - Silny Przeciwko Ludziom +14%
M5 - Silny Przeciwko Ludziom +5% G5 - Silny Przeciwko Ludziom +15%
M6 - Silny Przeciwko Ludziom +6% G6 - Silny Przeciwko Ludziom +16%
M7 - Silny Przeciwko Ludziom +7% G7 - Silny Przeciwko Ludziom +17%
M8 - Silny Przeciwko Ludziom +8% G8 - Silny Przeciwko Ludziom +18%
M9 - Silny Przeciwko Ludziom +9% G9 - Silny Przeciwko Ludziom +19%
M10 - Silny Przeciwko Ludziom +10% G10 - Silny Przeciwko Ludziom +20%
P - Silny Przeciwko Ludziom +25%
Smocza Furia
M1 - Silny Przeciwko Potworom +1% G1 - Silny Przeciwko Potworom +11%
M2 - Silny Przeciwko Potworom +2% G2 - Silny Przeciwko Potworom +12%
M3 - Silny Przeciwko Potworom +3% G3 - Silny Przeciwko Potworom +13%
M4 - Silny Przeciwko Potworom +4% G4 - Silny Przeciwko Potworom +14%
M5 - Silny Przeciwko Potworom +5% G5 - Silny Przeciwko Potworom +15%
M6 - Silny Przeciwko Potworom +6% G6 - Silny Przeciwko Potworom +16%
M7 - Silny Przeciwko Potworom +7% G7 - Silny Przeciwko Potworom +17%
M8 - Silny Przeciwko Potworom +8% G8 - Silny Przeciwko Potworom +18%
M9 - Silny Przeciwko Potworom +9% G9 - Silny Przeciwko Potworom +19%
M10 - Silny Przeciwko Potworom +10% G10 - Silny Przeciwko Potworom +20%
P - Silny Przeciwko Potworom +25%
Smocza Obrona
M1 - Punkty Życia +200 G1 - Punkty Życia +2200
M2 - Punkty Życia +400 G2 - Punkty Życia +2400
M3 - Punkty Życia +600 G3 - Punkty Życia +2600
M4 - Punkty Życia +800 G4 - Punkty Życia +2800
M5 - Punkty Życia +1000 G5 - Punkty Życia +3000
M6 - Punkty Życia +1200 G6 - Punkty Życia +3200
M7 - Punkty Życia +1400 G7 - Punkty Życia +3400
M8 - Punkty Życia +1600 G8 - Punkty Życia +3600
M9 - Punkty Życia +1800 G9 - Punkty Życia +3800
M10 - Punkty Życia +2000 G10 - Punkty Życia +4000
P - Punkty Życia +6000
Wyżej wymienione umiejętności możecie szkolić za pomocą specjalnych ksiąg, które możecie zdobyć z dungeonów, bossów, metinów.
Szansa na pomyślne wyszkolenie tych umiejętności spada wraz z poziomem:
M1 > M2 = 75% G1 > G2 = 50%
M2 > M3 = 75% G2 > G3 = 50%
M3 > M4 = 75% G3 > G4 = 50%
M4 > M5 = 75% G4 > G5 = 50%
M5 > M6 = 75% G5 > G6 = 50%
M6 > M7 = 75% G6 > G7 = 50%
M7 > M8 = 75% G7 > G8 = 50%
M8 > M9 = 75% G8 > G9 = 50%
M9 > M10 = 75% G9 > G10 = 50%
M10 > G1 = 75% G10 > P = 25%
Relikty to wyjątkowe i rzadkie przedmioty, które dają specjalne bonusy. Przydadzą się Wam zarówno do pojedynków jak i do expa.
Relikty możecie zdobyć pokonując Bossy ,które znajdziecie na Dungeonach.
Mistyczny Płaszcz
Silny Przeciwko Ludziom+15%
Szybkość Zaklęcia+10%
Inteligencja+12
Płaszcz Hadesa
Silny Przeciwko Ludziom+15%
Szybkość Zaklęcia+10%
Siła+12
Magiczny Płaszcz
Silny Przeciwko Ludziom+15%
Szybkość Zaklęcia+10%
Zręczność+12
Ostrosłup Magii
Punkty Życia+5000
Szansa Na Otrucie +8%
Inteligencja+12
Księga Klątw
Punkty Życia+5000
Szansa Na Otrucie +8%
Siła+12
Róg Duszy
Punkty Życia+5000
Szansa Na Otrucie +8%
Zręczność+12
Zatrute Ostrze
Średnie Obrażenia +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Inteligencja+12
Miecz Duszy
Średnie Obrażenia +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Siła+12
Zew Natury
Średnie Obrażenia +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Zręczność+12
Sygnet Bohatera
Silny Przeciwko Bossom+35%
Regeneracja PŻ+30%
Dusza Zmarłych
Silny Przeciwko Metinom+35%
Punkty Życia+5000
Serce Potwora
Silny Przeciwko Potworom+20%
Wartość Ataku+150
Wprowadziliśmy do zdobycia specjalne przedmioty, które wzmocnią naszą postać
bonusami na okres 24 godzin.
Zaklęcie Wojownika
Silny Przeciwko Wojownikom +20%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Ninji
Silny Przeciwko Ninja +20%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Sury
Silny Przeciwko Sura +20%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Szamana
Silny Przeciwko Szamanom +20%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Ludzi
Silny Przeciwko Ludziom +20%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Potwora
Silny Przeciwko Potworom +30%
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Zaklęcie Życia
Punkty Życia +10.000
Czas Trwania Bonusu - 24 Godziny
Dzięki wędkarstwu będziecie mogli wytworzyć specjalne eliksiry.
Postanowiliśmy dodać jedną rybę:
Złoty Karaś
Wędkę możecie zakupić u rybaka w M1, a łowić będziecie mogli jedynie w jego pobliżu!
By uniknąć sytuacji, w której inni gracze będą Wam przeszkadzać w łowieniu, postanowiliśmy wyłączyć PvP w miejscu przeznaczonym do łowienia.
Eliksiry będziecie mogli wytwarzać u Aya.
Eliksir Życia
Max PŻ +5000
Eliksir Inteligencji
Inteligencja +15
Eliksir Siły
Siła +15
Eliksir Zręczności
Zręczność +15
Eliksir Ludzi
Silny przeciwko Ludziom +15%
Eliksir Potwora
Silny przeciwko Potworom +15%
W celu urozmaicenia rozgrywki, został dodany specjalny zwój:
Kamienny Zwój
Przedmiot ten pozwala na odblokowanie w naszych orężach i pancerzach dodatkowego (czwartego) miejsca na kamień duszy.
Przedmiot ten jest bardzo rzadki, lecz szansa na pomyślne odblokowanie slotu wynosi 100%!
Górnictwo to bardzo potrzebny system ,który będzie nam towarzyszył przez całą rozgrywkę.
Dodaliśmy w tym celu specjalną mapę - Kopalnia, na którą dostaniecie się za pomocą Pierścienia Teleportacji
Znajdziemy na niej jeden rodzaj żyły:
• Żyła Szafiru,
z której możemy zdobyć
Rudę Szafiru
Standardowo, by zdobyć rudę będziemy potrzebowali kilofa.
W celu ułatwienia, szansa na pomyślne wydobycie wynosi 75%!
Na serwerze Kaguya, Kamienie Dusz można ulepszać od poziomu I do poziomu V,
a następnie mogą się stać one Legendarnymi Kamieniami!
Nowe kamienie dusz można zdobyć z:
• Dungeona na 75 lvl - Wieża Wygnańców
• Bossa z mapy na 75 lvl - Lodowa Wiedźma
Szansa na pomyślne umieszczenie Kamienia Duszy wynosi 75%
Na serwer dodaliśmy również specjalny przedmioty do wyciągania konkretnego Kamienia Duszy.
Zdobędziecie go z dungeonu na 125 i 150 poziom.
Zwój Duszy
[size=4]Kamień Duszy Wojownika I --> Silny przeciwko Wojownikom +6%[/size]
Kamień Duszy Szamana I --> Silny przeciwko Szamanom +6%
Kamień Duszy Ninja I --> Silny przeciwko Ninja +6%
Kamień Duszy Sury I --> Silny przeciwko Sura +6%
Kamień Duszy Witalności I --> Max PŻ +1000
Kamień Duszy Obrony I --> Obrona +25
Kamień Duszy Powtórki I --> Szybkość Zaklęcia +10%
Kamień Duszy Uchylenia I --> Szansa na blok ciosów 2%
Kamień Duszy Przyspieszenia I --> Szybkość Ruchu 10%
Kamień Duszy Uniku I --> Szansa na uniknięcie Strzały 5%
Kamień Duszy Śmierci I --> Szansa na cios krytyczny +5%
Kamień Duszy Potwora I --> Silny przeciwko Potworom +5%
Kamień Duszy Penetracji I --> Szansa na przeszywające Uderzenie 5%
Kamień Magii I --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 2%
Szafirowy Kamień I --> Silny przeciwko Metinom +5%
Rubinowy Kamień I --> Silny przeciwko Bossom +5%
Kamień Ludzi I --> Silny przeciwko Ludziom +5%
Kamień Bestii I --> Odporność na potwory +2%
Kamień Siły I --> Odporność na Obrażenia 2%
Kamień Duszy Wojownika II --> Silny przeciwko Wojownikom +12%
Kamień Duszy Szamana II --> Silny przeciwko Szamanom +12%
Kamień Duszy Ninja II --> Silny przeciwko Ninja +12%
Kamień Duszy Sury II --> Silny przeciwko Sura +12%
Kamień Duszy Witalności II --> Max PŻ +2000
Kamień Duszy Obrony II --> Obrona +50
Kamień Duszy Powtórki II --> Szybkość Zaklęcia +15%
Kamień Duszy Uchylenia II --> Szansa na blok ciosów 4%
Kamień Duszy Przyspieszenia II --> Szybkość Ruchu 15%
Kamień Duszy Uniku II --> Szansa na uniknięcie Strzały 10%
Kamień Duszy Śmierci II --> Szansa na cios krytyczny +8%
Kamień Duszy Potwora II --> Silny przeciwko Potworom +10%
Kamień Duszy Penetracji II --> Szansa na przeszywające Uderzenie 8%
Kamień Magii II --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 4%
Szafirowy Kamień II --> Silny przeciwko Metinom +10%
Rubinowy Kamień II --> Silny przeciwko Bossom +10%
Kamień Ludzi II --> Silny przeciwko Ludziom +10%
Kamień Bestii II --> Odporność na potwory +4%
Kamień Siły II --> Odporność na Obrażenia 4%
Kamień Duszy Wojownika III --> Silny przeciwko Wojownikom +18%
Kamień Duszy Szamana III --> Silny przeciwko Szamanom +18%
Kamień Duszy Ninja III --> Silny przeciwko Ninja +18%
Kamień Duszy Sury III --> Silny przeciwko Sura +18%
Kamień Duszy Witalności III --> Max PŻ +3000
Kamień Duszy Obrony III --> Obrona +75
Kamień Duszy Powtórki III --> Szybkość Zaklęcia +20%
Kamień Duszy Uchylenia III --> Szansa na blok ciosów 6%
Kamień Duszy Przyspieszenia III --> Szybkość Ruchu 20%
Kamień Duszy Uniku III --> Szansa na uniknięcie Strzały 15%
Kamień Duszy Śmierci III --> Szansa na cios krytyczny +12%
Kamień Duszy Potwora III --> Silny przeciwko Potworom +15%
Kamień Duszy Penetracji III --> Szansa na przeszywające Uderzenie 12%
Kamień Magii III --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 6%
Szafirowy Kamień III --> Silny przeciwko Metinom +15%
Rubinowy Kamień III --> Silny przeciwko Bossom +15%
Kamień Ludzi III --> Silny przeciwko Ludziom +15%
Kamień Bestii III --> Odporność na potwory +6%
Kamień Siły III --> Odporność na Obrażenia 6%
Kamień Duszy Wojownika IV --> Silny przeciwko Wojownikom +24%
Kamień Duszy Szamana IV --> Silny przeciwko Szamanom +24%
Kamień Duszy Ninja IV --> Silny przeciwko Ninja +24%
Kamień Duszy Sury IV --> Silny przeciwko Sura +24%
Kamień Duszy Witalności IV --> Max PŻ +4000
Kamień Duszy Obrony IV --> Obrona +100
Kamień Duszy Powtórki IV --> Szybkość Zaklęcia +25%
Kamień Duszy Uchylenia IV --> Szansa na blok ciosów 8%
Kamień Duszy Przyspieszenia IV --> Szybkość Ruchu 25%
Kamień Duszy Uniku IV --> Szansa na uniknięcie Strzały 20%
Kamień Duszy Śmierci IV --> Szansa na cios krytyczny +16%
Kamień Duszy Potwora IV --> Silny przeciwko Potworom +20%
Kamień Duszy Penetracji IV --> Szansa na przeszywające Uderzenie 16%
Kamień Magii IV --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 8%
Szafirowy Kamień IV --> Silny przeciwko Metinom +20%
Rubinowy Kamień IV --> Silny przeciwko Bossom +20%
Kamień Ludzi IV --> Silny przeciwko Ludziom +20%
Kamień Bestii IV --> Odporność na potwory +8%
Kamień Siły IV --> Odporność na Obrażenia 8%
Kamień Duszy Wojownika V --> Silny przeciwko Wojownikom +30%
Kamień Duszy Szamana V --> Silny przeciwko Szamanom +30%
Kamień Duszy Ninja V --> Silny przeciwko Ninja +30%
Kamień Duszy Sury V --> Silny przeciwko Sura +30%
Kamień Duszy Witalności V --> Max PŻ +5000
Kamień Duszy Obrony V --> Obrona +125
Kamień Duszy Powtórki V --> Szybkość Zaklęcia +30%
Kamień Duszy Uchylenia V --> Szansa na blok ciosów 10%
Kamień Duszy Przyspieszenia V --> Szybkość Ruchu 30%
Kamień Duszy Uniku V --> Szansa na uniknięcie Strzały 25%
Kamień Duszy Śmierci V --> Szansa na cios krytyczny +20%
Kamień Duszy Potwora V --> Silny przeciwko Potworom +25%
Kamień Duszy Penetracji V --> Szansa na przeszywające Uderzenie 20%
Kamień Magii V --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 10%
Szafirowy Kamień V --> Silny przeciwko Metinom +25%
Rubinowy Kamień V --> Silny przeciwko Bossom +25%
Kamień Ludzi V --> Silny przeciwko Ludziom +25%
Kamień Bestii V --> Odporność na potwory +10%
Kamień Siły V --> Odporność na Obrażenia 10%
Legendarny Kamień Wojownika --> Silny przeciwko Wojownikom +45%
Legendarny Kamień Szamana --> Silny przeciwko Szamanom +45%
Legendarny Kamień Ninja --> Silny przeciwko Ninja +45%
Legendarny Kamień Sury --> Silny przeciwko Sura +45%
Legendarny Kamień Witalności --> Max PŻ +7500
Legendarny Kamień Obrony --> Obrona +200
Legendarny Kamień Powtórki --> Szybkość Zaklęcia +40%
Legendarny Kamień Uchylenia --> Szansa na blok ciosów 15%
Legendarny Kamień Przyspieszenia --> Szybkość Ruchu 40%
Legendarny Kamień Uniku --> Szansa na uniknięcie Strzały 35%
Legendarny Kamień Śmierci --> Szansa na cios krytyczny +30%
Legendarny Kamień Potwora --> Silny przeciwko Potworom +35%
Legendarny Kamień Penetracji --> Szansa na przeszywające Uderzenie 30%
Legendarny Kamień Magii --> Odporność na Obrażenia Umiejętności 14%
Szafirowy Legendarny Kamień --> Silny przeciwko Metinom +35%
Rubinowy Legendarny Kamień --> Silny przeciwko Bossom +35%
Legendarny Kamień Ludzi --> Silny przeciwko Ludziom +35%
Legendarny Kamień Bestii --> Odporność na potwory +14%
Legendarny Kamień Siły --> Odporność na Obrażenia 14%
W celu ulepszenia run od poziomu I do poziomu V niezbędne będą Smocze Odłamki oraz Yangi.
Smoczy Odłamek możecie zdobyć ze wszystkich metinów oraz bossów na serwerze!
Smoczy Odłamek
Runa Bursztynu I
Silny przeciwko Potworom +5%
Runa Bursztynu II
Silny przeciwko Potworom +10%
Runa Bursztynu III
Silny przeciwko Potworom +15%
Runa Bursztynu IV
Silny przeciwko Potworom +20%
Runa Bursztynu V
Silny przeciwko Potworom +30%
Runa Szmaragdu I
Odporność na obrażenia +2%
Runa Szmaragdu II
Odporność na obrażenia +4%
Runa Szmaragdu III
Odporność na obrażenia +6%
Runa Szmaragdu IV
Odporność na obrażenia +8%
Runa Szmaragdu V
Odporność na obrażenia +12%
Runa Rubinu I
Punkty Życia +1000
Runa Rubinu II
Punkty Życia +2000
Runa Rubinu III
Punkty Życia +3000
Runa Rubinu IV
Punkty Życia +4000
Runa Rubinu V
Punkty Życia +6000
Runa Szafiru I
Odporność na obrażenia umiejętności +2%
Runa Szafiru II
Odporność na obrażenia umiejętności +4%
Runa Szafiru III
Odporność na obrażenia umiejętności +6%
Runa Szafiru IV
Odporność na obrażenia umiejętności +8%
Runa Szafiru V
Odporność na obrażenia umiejętności +12%
Runa Diamentu I
Silny przeciwko ludziom +3%
Runa Diamentu II
Silny przeciwko ludziom +6%
Runa Diamentu III
Silny przeciwko ludziom +9%
Runa Diamentu IV
Silny przeciwko ludziom +12%
Runa Diamentu V
Silny przeciwko ludziom +20%
Wymagane poziomy poszczególnych pasów są adekwatne do atrybutów, które posiadają.
Pasy zdobędziecie ze szkatułki Berana Setaou, którego spotkacie na Wieży Wygnańców.
Wymagany poziom postaci: 75
Silny przeciwko Potworom +6%
Punkty Życia +1000
Wymagany poziom postaci: 100
Silny przeciwko Potworom +12%
Punkty Życia +2000
Wymagany poziom postaci: 125
Silny przeciwko Potworom +18%
Silny przeciwko Ludziom +6%
Punkty Życia +3000
Wymagany poziom postaci: 150
Silny przeciwko Potworom +24%
Silny przeciwko Ludziom +12%
Punkty Życia +4000
Wymagany poziom postaci: 175
Silny przeciwko Potworom +30%
Silny przeciwko Ludziom +18%
Punkty Życia +5000
Silny przeciwko Metinom +30%
Silny przeciwko Potworom +20%
Silny przeciwko Bossom +30$
Punty Życia +6000
Silny przeciwko Wojownikom +25%
Silny przeciwko Ninja +25%
Punty Życia +6000
Silny przeciwko Sura +25%
Silny przeciwko Szamanom +25%
Punkty Życia +6000
Odporność na Wojowników +10%
Odporność na Ninja +10%
Punkty Życia +6000
Odporność na Sura +10%
Odporność na Szamanów +10%
By wytworzyć szarfę będziecie potrzebowali m.in. specjalny przedmiot:
Zniszczone Skrzydło
Zdobędziecie go z pierwszego dungeonu (Wieża Wygnańców)
Ranga pozwoli Wam zdobyć dodatkowe bonusy!
Możecie ją podwyższyć spożywając Fasolkę Zen, którą zdobędziecie z mapy na 75 i 100 lvl.
Fasolka Zen
+500 Punktów Rangi
Bronze I Wymagane 1.000 Rangi +1% Silny przeciwko Potworom, +1% Silny przeciwko Ludziom
Bronze II Wymagane 2.000 Rangi +2% Silny przeciwko Potworom, +2% Silny przeciwko Ludziom
Bronze III Wymagane 3.000 Rangi +3% Silny przeciwko Potworom, +3% Silny przeciwko Ludziom
Bronze IV Wymagane 4.000 Rangi +4% Silny przeciwko Potworom, +4% Silny przeciwko Ludziom
Bronze V Wymagane 5.000 Rangi +5% Silny przeciwko Potworom, +5% Silny przeciwko Ludziom
Silver I Wymagane 10.000 Rangi +6% Silny przeciwko Potworom, +6% Silny przeciwko Ludziom
Silver II Wymagane 12.000 Rangi +7% Silny przeciwko Potworom, +7% Silny przeciwko Ludziom
Silver III Wymagane 14.000 Rangi +8% Silny przeciwko Potworom, +8% Silny przeciwko Ludziom
Silver IV Wymagane 16.000 Rangi +9% Silny przeciwko Potworom, +9% Silny przeciwko Ludziom
Silver V Wymagane 18.000 Rangi +10% Silny przeciwko Potworom, +10% Silny przeciwko Ludziom
Gold I Wymagane 30.000 Rangi +12% Silny przeciwko Potworom, +12% Silny przeciwko Ludziom
Gold II Wymagane 34.000 Rangi +14% Silny przeciwko Potworom, +14% Silny przeciwko Ludziom
Gold III Wymagane 38.000 Rangi +16% Silny przeciwko Potworom, +16% Silny przeciwko Ludziom
Gold IV Wymagane 42.000 Rangi +18% Silny przeciwko Potworom, +18% Silny przeciwko Ludziom
Gold V Wymagane 46.000 Rangi +20% Silny przeciwko Potworom, +20% Silny przeciwko Ludziom
Elita Wymagane 60.000 Rangi +25% Silny przeciwko Potworom, +25% Silny przeciwko Ludziom,+ 5000 PŻ
Umiejscowiliśmy na tej mapie Strażników, niżej ukazanych dungeonów, a dostaniecie się tutaj dzięki Pierścieniu Teleportacji.
Zablokowaliśmy na całym obszarze wystawianie sklepików oraz wyłączyliśmy PVP, by nic Wam nie przeszkadzało.
Dungeon dostępny jest od 75 lvl'a.
Aby się na niego udać, niezbędne jest posiadanie przepustki:
[Czerwony Klucz]
Zdobędziesz go pokonując Metiny i Bossy na mapie od 75 lvl'a (Kraina Setaou).
Aby przejść ten rajd należy wykonać kilka bardzo prostych zadań:
(1) Rozwalić Kamienie Metin
(2) Zabić Mini Bossy
(3) Pokonać Bossa
Dungeon dostępny jest od 100 lvl'a.
Aby się na niego udać, niezbędne jest posiadanie przepustki:
[Zielony Klucz]
Zdobędziesz go pokonując Metiny i Bossy na mapie od 100 lvl'a (Piekielna Dolina).
Aby przejść ten rajd należy wykonać kilka bardzo prostych zadań:
(1) Rozwalić Kamienie Metin
(2) Zabić Mini Bossy
(3) Pokonać Bossa
Dungeon dostępny jest od 125 lvl'a.
Aby się na niego udać, niezbędne jest posiadanie przepustki:
[Niebieski Klucz]
Zdobędziesz go pokonując Metiny i Bossy na mapie od 125 lvl'a (Pustynia Starożytnych).
Aby przejść ten rajd należy wykonać kilka bardzo prostych zadań:
(1) Rozwalić Kamienie Metin
(2) Zabić Mini Bossy
(3) Pokonać Bossa
Dungeon dostępny jest od 150 lvl'a.
Aby się na niego udać, niezbędne jest posiadanie przepustki:
[Fioletowy Klucz]
Zdobędziesz go pokonując Metiny i Bossy na mapie od 150 lvl'a (Wyspa Węży).
Aby przejść ten rajd należy wykonać kilka bardzo prostych zadań:
(1) Rozwalić Kamienie Metin
(2) Zabić Mini Bossy
(3) Pokonać Bossa
Dungeon dostępny jest od 175 lvl'a.
Aby się na niego udać, niezbędne jest posiadanie przepustki:
[Pomarańczowy Klucz]
Zdobędziesz go pokonując Metiny i Bossy na mapie od 175 lvl'a (Mistyczna Wyżyna).
Aby przejść ten rajd należy wykonać kilka bardzo prostych zadań:
(1) Rozwalić Kamienie Metin
(2) Zabić Mini Bossy
(3) Pokonać Bossa
Kamil IT
The Asek Studio
Jarexs
Velisu
Pytanie 1: Skąd będzie można zdobyć bronie na 75 lvl, stalki, biżuterię oraz bronie na 65 lvl?
Odpowiedź: Te przedmioty zdobędziecie na pierwszym Dungeonie - Wieża Wygnańców
Pytanie 2: Skąd można zdobyć EQ do expa?
Odpowiedź: Zdobędziecie je z dungeona na 100 lvl - Azyl.
Pytanie 3: Czy na serwerze będzie zmianka skilli?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 4: Czy Item Shop będzie klasowy?
Odpowiedź: Żaden przedmiot, który można zdobyć tylko w IS nie będzie klasowy.
Pytanie 5: Ile czasu działają runy?
Odpowiedź: Runy się nie kończą.
Post edytowany przez Xer
0 użytkowników zareagowało
- 0
- 0
- 0
- 0