Gdzie i jak wyposażyć biuro? | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Zawartość

Forum
HydePark
Pogaduszki
Gdzie i jak wyposażyć biuro?

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.



Gdzie i jak wyposażyć biuro?

Temat rozpoczęty przez cichy,

Avatar użytkownika fiona45 fiona45 Użytkownik Posty: 149
Moim zdaniem warto pomyśleć o fajnych, ekonomicznych przydatnych rozwiązaniach i bezpiecznych. Pomyśl też o wyposażeniu na dokumenty. Widziałam takie pudła specjalne na: http://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy/ , zresztą taka archwizacja jest bardzo fajna i pomysłowa dla firmy małej i dużej.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika adik356 adik356 Użytkownik Posty: 81
Jak będziesz coś tanio chciał kupić to zerknij na propozycje na; https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/Komputery-biuro-telekomunikacja . Można tam wylicytować bardzo fajny sprzęt w dobrej cenie. Każdy znajdzie coś ciekawego dla Siebie i praktycznego.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Meduza Meduza Użytkownik Posty: 9
Może sprawdź ofertę firmy zajmującej się produkcją krzeseł i foteli biurowych http://www.mjdesign.com.pl/
Jest to firma polska,oferuje znane i dobrej jakości produkty,chętnie kupowane do biur,restauracji czy do sal konferencyjnych.Krzesła w biurze to ważny mebel,trzeba dobrze je wybrać by mogły służyć nam przez długie miesiące czy nawet lata.Nasza wygoda jest też ważna,dlatego należy je dopasować do naszej postury,by nie nadwyrężać kręgosłupa.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika orchidea orchidea Użytkownik Posty: 576
Oczywiście najważniejszym elementem jeśli chodzi o wyposażenie biura jest dobry notebook. Bez tego w dzisiejszych czasach ani rusz. Komputer służy do wielu spraw - do wystawiania faktur, kontaktu z klientem czy drukowania dokumentów. Wybór dobrego komputera jest bardzo ważny - warto więc porównać różne oferty.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika bierk bierk Zablokowany Posty: 268
My ostatnio wybieralismy fotele do biura w salonie agata. Tam byla najlepsza oferta i najlepszy sprzet jaki udalo nam sie znalezc 😃 Super obsluga, realizacja bardzo szybka wiec zakupy uwazam za udane 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika pogodna pogodna Użytkownik Posty: 587
Wszystko zależy też od tego, czym to biuro się zajmuje. Jeśli wysyłacie dużo korespondencji to myślę, że mogą Wam się w biurze przydać kopertownice. Zachęcam więc do wizyty na stronie http://hefter.pl/, gdzie znajdziecie więcej informacji na temat takich sprzętów.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika fiona45 fiona45 Użytkownik Posty: 149
Pamiętaj, że w biurze przyda się też dobre oświetlenie. Takie lampy sufitowe dobrze dopasowane ze sporym rezultatem znajdziesz na; https://www.strefalamp.pl . Mają tam naprawdę wybór duży i na pewno doradzą Ci w wyborze.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Ailis Ailis Użytkownik Posty: 131
Jak kupujemy meble do biura to nie kierujmy się tylko nowoczesnością ale również praktycznością. Tak czy inaczej najlepiej posprawdzać kilka sklepów. Bardzo ładne i nowoczesne meble biurowe mają w http://www.mikomal.pl/ znajdziemy w nim meble do biura i fotele. Jeśli już urządzać biuro to warto mieć na uwadze wygodę i praktyczność.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mewa mewa Użytkownik Posty: 932
W sieci pewnie można znaleźć sporo stron, które się tym zajmują
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika gigilor gigilor Użytkownik Posty: 39
Nie wiem czy masz zamiar przyjmować w tym biurze interesantów ale jeśli tak to na pewno warto kupić takie szyldy informacyjne http://www.grawernia.pl/k7,szyldy-tabliczki-wizytowki-identyfikatory-szyldy-i-tablice-informacyjne.html. Nieodpowiednio oznaczone biuro to ogromny błąd, klient powinien mieć jak najbardziej ułatwiony dostęp. Tym bardziej, że nie zawsze jest tak, że biuro to zupełnie oddzielny budynek czy lokal 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Bubu45 Bubu45 Użytkownik Posty: 530
W biurze na pewno przyda się jakaś drukarka, najlepiej laserów, ponieważ zazwyczaj drukarki laserowe mają większą szybkość druku. Zarówno samą drukarkę, jak i materiały eksploatacyjne do niej, możecie bez wychodzenia z domu zamówić na stronie https://www.drukuj24.pl/. Polecam, bo naprawde nie maja tam drogo, a znajdziecie tam takie wiodące firmy jak HP czy też Brother.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Mikos Mikos Użytkownik Posty: 26
Nie każdy biznes wymaga tego, aby wynajmować lokal. W tym wypadku warto skorzystać z takich usług jak wirtualne biuro do wynajęcia. Według mnie wirtualne biuro to super opcja dla osób, które są początkującymi przedsiębiorcami albo działają w sieci. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo pieniędzy na czynszu, wyposażeniu itp. W ramach wirtualnego biura można liczyć nie tylko na adres, ale również dodatkowe usługi np. możliwość porady eksperta od księgowości, finansów, IT czy prawa. Jest też opcja, aby wynająć biuro serwisowane tj. firma udostępnia wyposażenie, przestrzeń biurową, o nic nie trzeba się martwić i wcale nie jest to droga usługa. Post edytowany przez Mikos
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika helenkaa helenkaa Użytkownik Posty: 704
Jeżeli chodzi o wyposażenie biura to polecam Wam firmę która wam wszystko przywiezie na dany adres http://adexim.com.pl/przeprowadzki-biur przeprowadzki biur warszawa to ich główna profesja, dzięki usługom przeprowadzki biura nie będziesz się musiał martwić o transport mebli i akcesoriów. Ta firma wykonuje przeprowadzki biur różnymi samochodami i w zależności od ilości gabarytu dopasuje kierowce i samochód tak aby wszystko załatwić jednym kursem.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika victoria victoria Użytkownik Posty: 202
Warto pomyśleć o wynajęciu wirtualnego biura i nie martwić się o koszty urządzania i wynajmu lokalu!
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Oliwka89 Oliwka89 Użytkownik Posty: 731
Myślę, że to co z całą pewnością warto kupić to również dobry nawilżacz do swojego biura. A według mnie całkiem niezły jest ten http://www.adler.com.pl/index.php/Main/Produkt/cr_7956 ponieważ cicho pracuje. Dlatego nie będzie on w żadne sposób przeszkadzać. No i może chodzi nawet przez 17 godzin. Co świadczy o wydajności.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mon211 mon211 Użytkownik Posty: 1000
A nie lepiej uniknąć takich problemów i zdecydować się na wirtualne biuro? Moim zdaniem to dużo lepsza opcja, ponieważ pozwala na rozwinięcie swoich umiejętności i nie inwestowanie w biuro, które niestety jest dość kosztowne. Jeśli nie wiecie dokładnie, na czym to polega lub jeśli zastanawiacie się nad jakimkolwiek biurem, to ja zapraszam na stronę http://biurokamienica.pl/jak-zwiekszyc-reputacje-firmy-biura-serwisowane-dla-przedsiebiorcy/ po wszystkie informacje.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika bierk bierk Zablokowany Posty: 268
😃 no tak jak pisałem, dobre meble muszą być Post edytowany przez bierk
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika angus angus Użytkownik Posty: 467
W biurach ważny jest bardzo internet. Na przykład internet symetryczny - https://www.inea.pl/oferta/dla-ciebie/internet tak żeby łącze było pewne i szybkie i nie przerywało. Wiadomo internet jest teraz praktycznie do wszystkiego w biurze wykorzystywany
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mon211 mon211 Użytkownik Posty: 1000
A ja na Twoim miejscu skorzystałabym sobie z takiej opcji, jak biuro wirtualne http://biurokamienica.pl/biuro-wirtualne-nie-kazde-takie-samo/ Polecam serdecznie, szczególnie osobom, które dopiero założyły swoją działalność. Możecie wejść sobie na podaną stronę i dowiedzieć się, w jaki sposób to wszystko działa.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Samanta Samanta Użytkownik Posty: 658
Bardzo ważny jest zakup odpowiedniego fotela biurowego. To właśnie na nim będziecie spędzać najwięcej czasu. Dlatego polecam rzucić okiem na takie propozycje: https://trend-home.pl/pol_m_BIURO_FOTELE-GABINETOWE-457.html. Mi osobiście bardzo się spodobały bo są designerskie, a do tego na pewno będą wygodne.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Adelajda88 Adelajda88 Użytkownik Posty: 34
Przede wszystkim jeśli kupujesz meble do biura to pomyśl nad wygodnym krzesłem biurowym.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika arietka arietka Użytkownik Posty: 317
W internecie z pewnością znajdziecie sporo sklepów z wyposażeniem do biur. W pierwszej kolejności jednak musicie kupić meble. Jeżeli zostaną wam urządzenia i mniejsze akcesoria to zajrzyjcie pod ten adres https://www.import-maszyn.eu Znajdziecie tam liczarki, zgrzewarki foliowe, gilotyny elektryczne i wiele innych urządzeń i akcesoriów dla firm.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika DorotaRab DorotaRab Użytkownik Posty: 3
Pamiętaj o wygodnych fotelach do biura. To najważniejsze.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika OlaDorsz OlaDorsz Użytkownik Posty: 4
Przede wszystkim najważniejsze jest to w jakiej pozycji siedzimy przed komputerem. Wydaje mi się, że to najbardziej istotna kwestia. Do swojego domowego biura wybrałam fotel gamingowy od https://pro-gamer.pl/. Jest strasznie wygodny i w końcu nie odczuwam bólu pleców.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Neva Neva Użytkownik Posty: 4
Zanim wyposażę swoje biuro chciałabym odpowiednio je zaaranżować. W jaki sposób ułożyć wszystkie biurka? Zastanawiam się nad biurem typu open space. Co o tym sądzicie? Znalazłam artykuł poświęcony tej tematyce, wady i zalety takiej przestrzeni https://lokbialogard.pl/wady-i-zalety-biur-typu-open-space/. Nie wiem na co się zdecydować...
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Dagma Dagma Użytkownik Posty: 1
Jestem w trakcie zakładania firmy i zastanawiam się nad open space. Co o tym sądzicie? Jakie są wady, a jakie zalety. Chciałabym aby pracownicy czuli się komfortowo.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Marioola12 Marioola12 Użytkownik Posty: 2
Również się nad tym zastanawiam, czy lepiej skorzystać z biura typu open space czy mniejszych pokoi podzielonych na działy wewnątrz firmy. Jakie są w takim razie wady i zalety open space? https://lokbialogard.pl/wady-i-zalety-biur-typu-open-space/ czy ktoś z Was pracuje w takim biurze i chce się podzielić swoją opinią?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Slaby22 Slaby22 Użytkownik Posty: 524
Jeśli masz firmę to szybko pojawi się nadmiar dokumentów które trzeba zniszczyć i polecam wtedy skorzystać z oferty https://niszczeniedokumentow.eu/ Zniszczą dokumenty zgodnie z przepisami ochronie RODO i nie będzie to kosztować zbyt dużo. Polecam też zapoznać się z ich ofertą na niszczarki i pojemniki na dokumenty bo też się przydadzą.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Malkolm Malkolm Użytkownik Posty: 4
Moim zdaniem w biurze powinna znaleźć się również zieleń.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika paulinabb paulinabb Zablokowany Posty: 318
Ja polecam skorzystać z usługi biuro wirtualne Kraków 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Użytkownicy przeglądający ten wątek (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.