Zanim zgłosisz problem - PRZECZYTAJ | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Gorące tematy:

[TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Autor: Xeer Temat: [TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Opublikowano:
Regoria MH, DMG Autor: Riso Temat: Regoria MH, DMG Opublikowano:
Bossy m1 - występowanie Autor: Perwersyjny Temat: Bossy m1 - występowanie Opublikowano:
Świeży oddech Autor: malutkiokruszek Temat: Świeży oddech Opublikowano:
[TUT]TeamSpeak3 - Modulator Głosu Autor: Adixx Temat: [TUT]TeamSpeak3 - Modulator Głosu Opublikowano:

Zawartość

Forum
ClassicMT2.pl
Błędy & Problemy
Problemy z ItemShop
Zanim zgłosisz problem - PRZECZYTAJ

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.



Zanim zgłosisz problem - PRZECZYTAJ

Temat rozpoczęty przez Xeer,

#classicmt2 #new #classic #mt2 #nowy
Avatar użytkownika Xeer Xeer Administrator Posty: 3477
Witam.

W ostatnim czasie pojawiło się sporo problemów z płatnościami, w których wina leżała czasem po naszej, czasem po stronie HomePay'a a czasami po waszej stronie.

Wszelkie rozwiązania waszych problemów z płatnościami i informacje na ten temat, znajdziecie w następujących wątkach:

Zwroty SMS
Zwroty IVR (połączenia telefoniczne)
Zwroty Transferów (przelewów)

Po dokładnym zapoznaniu się z wątkiem którego dotyczy Twój problem i nie znalezieniu tam odpowiedzi na swój problem, odczekaj 24 godziny (robocze) po dokonaniu swojej płatności przed utworzeniem nowego wątku z tego typu problemem.

Zgłaszając nowy problem z płatnością - proszę pisać bezpośrednio na PW do mnie z dokładnymi szczegółami, tj.:

- Jaka to była forma płatności (Przelew, SMS, Połączenie Telefoniczne[IVR])

- Data wraz z godziną (przynajmniej mniej więcej) wykonania płatności

- Numer telefonu bądź adres E-Mail z którego dokonywana była płatność

- Jeżeli to SMS - to także proszę o treść wysłanego SMS'a lub Screen'a z telefonu

- Zgłosić problem można wyłącznie gdy minęły 24 godziny (robocze) od dokonania płatności - czasami wbrew pozorom księgowanie danej płatności może wynieść nawet kilkanaście godzin pomimo wcześniejszych płatności wykonanych w ciągu kilku/kilkunastu minut.

WSZYSTKIE WIADOMOŚCI NIE POSIADAJĄCE TYCH SZCZEGÓŁÓW BĘDĄ KASOWANE BEZ ODPOWIEDZI.


Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam.
Post edytowany przez Xeer
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Grafika wstawiona przez użytkownika
Google
Avatar użytkownika K0xuHTA K0xuHTA Użytkownik Posty: 11
Użytkownik Xeer, 2017-11-13 21:02:40 napisał:

Witam.

W ostatnim czasie pojawiło się sporo problemów z płatnościami, w których wina leżała czasem po naszej, czasem po stronie HomePay'a a czasami po waszej stronie.

Wszelkie rozwiązania waszych problemów z płatnościami i informacje na ten temat, znajdziecie w następujących wątkach:

Zwroty SMS
Zwroty IVR (połączenia telefoniczne)
Zwroty Transferów (przelewów)

Po dokładnym zapoznaniu się z wątkiem którego dotyczy Twój problem i nie znalezieniu tam odpowiedzi na swój problem, odczekaj 24 godziny (robocze) po dokonaniu swojej płatności przed utworzeniem nowego wątku z tego typu problemem.

Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam.


Ja nie dostałem SM za swojego sms;a 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika SIARSON SIARSON Użytkownik Posty: 3
Użytkownik Xeer, 2017-11-13 21:02:40 napisał:

Witam.

W ostatnim czasie pojawiło się sporo problemów z płatnościami, w których wina leżała czasem po naszej, czasem po stronie HomePay'a a czasami po waszej stronie.

Wszelkie rozwiązania waszych problemów z płatnościami i informacje na ten temat, znajdziecie w następujących wątkach:

Zwroty SMS
Zwroty IVR (połączenia telefoniczne)
Zwroty Transferów (przelewów)

Po dokładnym zapoznaniu się z wątkiem którego dotyczy Twój problem i nie znalezieniu tam odpowiedzi na swój problem, odczekaj 24 godziny (robocze) po dokonaniu swojej płatności przed utworzeniem nowego wątku z tego typu problemem.

Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam.


Nie otrzymałem swoich SM kupionych za pomocą IVR 2 dni temu.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika malybelo malybelo Użytkownik Posty: 1
Witam nie mogę doładować SM przez bank pekao
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika przemek14031 przemek14031 Użytkownik Posty: 6
Również nie otrzymałem swoich sm które kupiłem przez sms , zaraz zakładam nowy temat ... Szkoda gadać wgl ..
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika cholczyk13 cholczyk13 Użytkownik Posty: 11
Witam , nie otrzymalem swoich sm , wyslalem smsa o godzinie 18:45 okolo za 8,60 zl i nie dostalem. Prosze o pomoc
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika K0xuHTA K0xuHTA Użytkownik Posty: 11
weź mi na pw odpisz juz ponad 24 h czekam na odpowiedź zaraz napiszecie że za późno...
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika MerceDresu MerceDresu Użytkownik Posty: 3
proszę o pw
bo widze ze olewacie nabywców
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mateusz51240 mateusz51240 Użytkownik Posty: 3
Sieka wysłałem sms za 8 zł i mi przyszedł sms usługa wykonana numer transakcji : i tu cyfry gdzie mam go wpisac
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika xype xype Użytkownik Posty: 1
prosze o pw (PRZELEW )
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mateusz51240 mateusz51240 Użytkownik Posty: 3
Prosze o dodanie sm wysłałem sms za 8,60 nick mateusz51240
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika lemoniada321 lemoniada321 Użytkownik Posty: 1
Witam w srode doładowałem sm za sms pieniądze zostały pobrane a sm jak nie było tak nie ma co zrobic
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika TonX TonX Użytkownik Posty: 14
Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, że SM'y nie przychodzą nawet po 6 godzinach ;)
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika misiaczek93 misiaczek93 Użytkownik Posty: 1
no też się spotkałem pierwszy raz z tym, że w ogole nie dostalem czy to sm czy to jak gralem w inne gre innych premium rzeczy. Zachowajcie się godnie i nie dość ze te smy powinny wlynąć oczywiscie z 25 % bonusem to licze również na jakąś rekompensate.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika megabaczek megabaczek Użytkownik Posty: 2
Wysłałem 2 smsy dostałem podtwierdzenia o tranzakcjach a smów nie ma .
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Pasta Pasta Użytkownik Posty: 7
Użytkownik Xeer, 2017-11-13 21:02:40 napisał:

Witam.

W ostatnim czasie pojawiło się sporo problemów z płatnościami, w których wina leżała czasem po naszej, czasem po stronie HomePay'a a czasami po waszej stronie.

Wszelkie rozwiązania waszych problemów z płatnościami i informacje na ten temat, znajdziecie w następujących wątkach:

Zwroty SMS
Zwroty IVR (połączenia telefoniczne)
Zwroty Transferów (przelewów)

Po dokładnym zapoznaniu się z wątkiem którego dotyczy Twój problem i nie znalezieniu tam odpowiedzi na swój problem, odczekaj 24 godziny (robocze) po dokonaniu swojej płatności przed utworzeniem nowego wątku z tego typu problemem.

Zgłaszając nowy problem z płatnością - proszę pisać bezpośrednio na PW do mnie z dokładnymi szczegółami, tj.:

- Jaka to była forma płatności (Przelew, SMS, Połączenie Telefoniczne[IVR])

- Data wraz z godziną (przynajmniej mniej więcej) wykonania płatności

- Numer telefonu bądź adres E-Mail z którego dokonywana była płatność

- Jeżeli to SMS - to także proszę o treść wysłanego SMS'a lub Screen'a z telefonu

- Zgłosić problem można wyłącznie gdy minęły 24 godziny (robocze) od dokonania płatności - czasami wbrew pozorom księgowanie danej płatności może wynieść nawet kilkanaście godzin pomimo wcześniejszych płatności wykonanych w ciągu kilku/kilkunastu minut.

WSZYSTKIE WIADOMOŚCI NIE POSIADAJĄCE TYCH SZCZEGÓŁÓW BĘDĄ KASOWANE BEZ ODPOWIEDZI.


Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam.







Doładowałem sm za sms 17 zl dzisiaj o 19.34
Wpisalem zły kod sms i zabrało pieniądze z konta
login. Pasta
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Mlekooo Mlekooo Użytkownik Posty: 2
PW 24h i dalej nie ma.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Zamknięty

Ten wątek jest zamknięty.

Użytkownicy przeglądający ten wątek (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.