Realizacja zgłoszeń/problemów przed 18.11 | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Gorące tematy:

[TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Autor: Xeer Temat: [TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Opublikowano:
Regoria MH, DMG Autor: Riso Temat: Regoria MH, DMG Opublikowano:
Bossy m1 - występowanie Autor: Perwersyjny Temat: Bossy m1 - występowanie Opublikowano:
Świeży oddech Autor: malutkiokruszek Temat: Świeży oddech Opublikowano:
[TUT]TeamSpeak3 - Modulator Głosu Autor: Adixx Temat: [TUT]TeamSpeak3 - Modulator Głosu Opublikowano:

Zawartość

Forum
ClassicMT2.pl
Błędy & Problemy
Problemy Ogólne
Realizacja zgłoszeń/problemów przed 18.11

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.



Realizacja zgłoszeń/problemów przed 18.11

Temat rozpoczęty przez Xeer,

#classicmt2 #new #classic #mt2 #nowy #problemy #zgłoszenia #support #pw #priv #prywatne #wiadomości
Avatar użytkownika Xeer Xeer Administrator Posty: 3477
Witam.

Zdaję sobie sprawę, że wielu z was przed 18.11.2017 miało sporo problemów zarówno z przedmiotami jak i ItemShop'em.

Część problemów była zależna od nas, część przez samych graczy a jeszcze inna część przez wadliwe transakcje przez HomePay.

Obecnie mamy na skrzynce odbiorczej od kilkudziesięciu do nawet stu zgłoszeń, które od tej pory nie powinny już rosnąć z racji zażegnania większości problemów których do tej pory doświadczaliście.

Nasz cel był taki, aby najpierw pozbyć się jak najszybciej problemów których doświadczaliśmy, a następnie zająć się resztą zgłoszeń, ponieważ w przeciwnym wypadku byłaby to syzyfowa praca - gdybyśmy zajmowali się pojedynczymi problemami, nie mielibyśmy czasu na naprawienie źródeł ich problemów.

Z racji, że problemy zostały zażegnane - od 18.11 rozpocznie się realizacja wszystkich obecnych zgłoszeń które zostały przesłane w Prywatnych Wiadomościach.
Musicie też wziąć pod uwagę, że jak już wcześniej wspominałem jest ich bardzo sporo, więc w pierwszej kolejności zaczniemy od tych najstarszych a zakończymy na najnowszych zgłoszeniach.
Być może wyrobimy się już w dniu jutrzejszym ze wszystkimi, a w najgorszym wypadku postaramy się ogarnąć wszystko maksymalnie do poniedziałku.

Z góry przepraszam za czas oczekiwania, lecz z tą ilością osób nie jesteśmy w stanie załatwić wszystkiego naraz, na jeden rzut.

Jeżeli czyiś problem jest już rozwiązany, bardzo bym prosił o odpowiedź w mailu abyśmy nie musieli na darmo tracić czasu na weryfikację czegoś, co jest już załatwione.
Dziękuję z góry,

Pozdrawiam.
Post edytowany przez Xeer
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Grafika wstawiona przez użytkownika
Google
Avatar użytkownika sinn3d sinn3d Użytkownik Posty: 8
Witam też jestem ofiarą tego błędu w grze i nachodzi mnie tutaj pytanie . Skoro straciłem broń i nie stać mnie było na nową to konto przez jakiś czas było nieużywane i będzie do momentu odzyskania przedmiotów to czy item shop który miałem A był niewykorzystany zostanie zwrócony w jakikolwiek sposób bo akurat na dniach upływa jego termin albo czy będzie jakaś rekompensata ??



Pozdrawiam SinneD
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika elvisxde elvisxde Użytkownik Posty: 1
wykupiłem sobie SM za 60 zł dzisiaj, czekam już około 30 minut i dalej Tych SM nie widać na koncie, mam nadzieje że pojawią się one jak najszybciej
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika AloneWolf AloneWolf Użytkownik Posty: 3
to ja wczoraj okolo 20 wyslalem 6 smsow po 30.75 i do tej pory dostalem smy tylko za 3smsy
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika HuDo HuDo Użytkownik Posty: 1
witam kupilem kostium dla mężczyzny dostałem dla kobiety 2 razy kupił mi się pet
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika BulioNB BulioNB Użytkownik Posty: 10
Witam wysłałem wczoraj za 100 zł przelewem bankowym do dzisiaj nie dostałem SMów na konto.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika xWeRix xWeRix Użytkownik Posty: 41
Witam, mam pytanie wiem że masz pewnie 10000 wiadomości lecz napisałem w pewnej sprawie i czy dało by radę pomóc. PW
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika PmicsQ PmicsQ Użytkownik Posty: 24
Witam. Mam pewien problem. Otóż nie chodzi o same przesłanie smów a o błędną transakcję. Kolega "pajac" postanowił na moim koncie oprócz 5 biodziów dokupić niepotrzebny mi podręcznik kowala. Nie jest mi on potrzebny, a wręcz przeciwnie, chciałem w sklepie poszukać tej całej stali na podręcznik bo usiłuję ulepszyć fmsa na +9. Niestety nie dość że nie mam wystarczającej ilości smów by kupić cokolwiek na wymianę za ową stal to jeszcze nie mogę w żadnej słusznej sprawie użyć Podręcznika Kowala. Z tego miejsca pytam czy jest możliwość zwrotu Podręcznika za 99smów na stronie które zostały mi z konta zabrane po zakupie? Dziękuję
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Zamknięty

Ten wątek jest zamknięty.

Użytkownicy przeglądający ten wątek (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.