Wyposażenie biura | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Gorące tematy:

Armatura oraz akcesoria do łazienki - poszukiwania Autor: GrzegorzRol Temat: Armatura oraz akcesoria do łazienki - poszukiwania Opublikowano:
jelito nadwrażliwe Autor: sylwekkielce Temat: jelito nadwrażliwe Opublikowano:
Wyposażenie biura Autor: zelda Temat: Wyposażenie biura Opublikowano:
biuro Autor: paulinabb Temat: biuro Opublikowano:
Pierwszy samochód Autor: marko Temat: Pierwszy samochód Opublikowano:

Zawartość

Forum
Kobiety
Wyposażenie biura

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.



Wyposażenie biura

Temat rozpoczęty przez zelda,

Avatar użytkownika zelda zelda Użytkownik Posty: 381
Poszukuję tablic do pisania do wyposażenia biura. Szukam takich dobrej jakości by były wytrzymałe i spisywały się , wiadomo w biurze dość często korzysta się z takich rzeczy. Kolega polecił mi zerknąć na ofertę http://www.tableo.eu Jak uważacie dobry pomysł ? Mają także opcje zrobienia tablicy po0d wymiar .
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika Slaby22 Slaby22 Użytkownik Posty: 218
Jeśli bierzesz się za wyposażanie biura to nie zapomnij o ważnym urządzeniu jakim jest niszczarka. Nie chcesz chyba żeby dokumenty trafiły w niepowołane ręce? Możesz skorzystać z oferty firmy https://niszczeniedokumentow.eu/ która nie tylko ma świetne niszczarki ale także może wykonać usługę niszczenia dokumentacji zgodnie z przepisami o ochronie danych. Na pewno ich oferta się przyda każdej firmie.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Leigh49 Leigh49 Użytkownik Posty: 343
A może coś takiego http://www.aquamo.com.pl/woda-do-domu będzie dobrym wyposażeniem biura? Widziałem tą ofertę na innym forum i bardzo mnie zaciekawiła. Podobno te dystrybutory są bardzo solidne i świetne jakościowo. Jeżeli macie coś takiego to dajcie znać. Liczę na jakieś sprawdzone i rzetelne opinie w tym zakresie.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Miłość nigdy nie jest zła. I tak jak powiedziałaś nie jest wyborem. Ona po prostu się wydarza, a my jesteśmy wobec niej bezradni.
Avatar użytkownika filipinka888 filipinka888 Użytkownik Posty: 144
W biurze mogą się przydać też karki wielkanocne z logo firmy. Czasem warto pamiętać o klientach w okresie świąt. Ciekawe propozycje widziałam na https://sklep.letica.pl/69-kartki-wielkanocne-2019-z-logiem-dla-firm . Może coś takiego u was się sprawdzi jednocześnie jako reklama.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Oliwka89 Oliwka89 Użytkownik Posty: 264
Myślę, że warto też zwrócić uwagę na wyposażenie łazienki firmowej. Na stronie https://dotoalet.pl/dozowniki-do-mydla-w-plynie-c-364_218_385.html widziałam, że można kupić naprawdę wysokiej jakości artykuły, urządzenia sanitarne. Które doskonale się sprawdzą w łazience publicznej. Możesz sobie sprawdzić.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika aiden aiden Użytkownik Posty: 4
Zastanawiam się w jaki sposób trzymać papiery? Czy kupić jakieś skrzynki drewniane?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika helenkaa helenkaa Użytkownik Posty: 484
Ja chcę do swojego biura które służy również jako mini sala konferencyjna zamówić równiez odpowiedni projektor by rzucac slajdy z prezentacji na białą ściane. Na stronie https://itnes.pl/projektory/ znalazłam bardzo interesującą ofertę którą chyba wykorzystam. Moi współpracownicy sami stwierdzili ze coś takiego by się przydało.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika galtenwerth galtenwerth Użytkownik Posty: 6
Na pewno w biurze nie może zabraknąć podstawowych artykułów, które usprawniają organizację. Segregatory https://dlabiura24.pl/segregatory są nie tylko przystosowane do archiwizacji dokumentów, ale też przydadzą się w celu prezentacji informacji. Można wybierać spośród różnych rodzajów, które różnią się strukturą, materiałem wykonania, formatem i zastosowaniem.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika arietka arietka Użytkownik Posty: 221
Jak wasze biura w czasie pandemii? Wiadomo, że część pracowników pracuje na home office, w niektórych przypadkach całość załogi. Czasem też wymienia się zmianami pracowników - opcji jest dużo. Trzeba na pewno też odpowiednio przygotować biuro na te trudne czasy. Proponowane rozwiązania przez https://mikomaxsmartoffice.com/pl/hushtwin-bezpieczna-praca-na-malej-przestrzeni-biurowej/ pomogą w utrzymaniu dystansu między pracownikami. Pomyślcie o tym jak najszybciej.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Bubu45 Bubu45 Użytkownik Posty: 451
A skoro już mowa o wyposażeniu i aranżacji biura, to co Waszym zdaniem najlepiej zastosować w celu wygłuszenia pomieszczeń? Widziałam na stronie internetowej https://4naturesystem.com/pl, że takie ogrody wertykalne na ścianach mogą mieć na to wpływ. Poza tym jest to jak dla mnie bardzo fajny element ozdobny. A Wy co sądzicie na temat takich zielonych ścian z roślin?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika staroc staroc Użytkownik Posty: 102
Faktycznie do wyposażenia biura warto podejść solidnie, w końcu to nie tylko miejsce, w którym będzie się spędzać mnóstwo czasu w pracy - to także wizytówka naszej firmy przed potencjalnymi klientami.
A jak waszym zdaniem w biurach i gabinetach sprawdzają się takie dywany wełniane https://www.kochamydywany.pl/dywany-we%C5%82niane .
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika oconners oconners Użytkownik Posty: 4
Trzeba zadbać, aby biuro było przede wszystkim funkcjonalne, tak aby zapewnić sobie komfort pracy.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Madka Madka Użytkownik Posty: 83
Zależy też co konkretnie robicie w pracy, ale też są takie rzeczy, które będą potrzebne w każdym biurze. Tu na stronie https://www.import-maszyn.eu będziecie mogli liczyć na urządzenia biurowe takie jak liczarki, niszczarki, gilotyny elektryczne i wiele innych sprzętów.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika pogodna pogodna Użytkownik Posty: 453
Nie możemy zapominać też o ekspresie do kawy. Bardzo wygodną opcją jest dzierżawa ekspresów do kawy: https://najlepsza-kawa.pl/. Wiele firm decyduje się właśnie na takie rozwiązanie aby móc sobie ekspres wrzucić w koszty.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika anitabella anitabella Użytkownik Posty: 4
Na pewno trzeba zastanowić się nad wyborem odpowiednich mebli, które będą wygodne i funkcjonalne.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Gospodarz Gospodarz Użytkownik Posty: 62
No pewnie, meble sa bardzo ważne. Tak samo jak na przykład wygospodarowanie miejsca na poczekalnię dla klientów. A co do innych artykułów to w sklepie https://fairbee.pl/ wszystko można z łatwością zamówić, czyli papier, notatniki, długopisy i inne.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika fortuna fortuna Użytkownik Posty: 9
Warto też pamiętać o tym,że dobrze zorganizowane biuro nie może działać bez dobrej jakości,wydajnego sprzętu elektronicznego,takiego jak telefony czy laptopy.Dobrym pomysłem może być zakup laptopa MSI GL75 https://www.ceneo.pl/93191792
Jest to sprzęt który można wykorzystywać w pracy biurowej ,ale można też po pracy użyć go do grania w najbardziej wymagające gry.Jest szybki,solidnie wykonany,ładnie podświetlony,co wytrawni gracze bardzo sobie cenią.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika plangosh plangosh Użytkownik Posty: 4
Przeglądam właśnie krzesła rehabilitacyjne https://www.ergoexpert.pl/zdrowie/fotele-krzesla-i-taborety, które przydadzą mi się w biurze. Zazwyczaj praca biurowa wiąże się z kilkugodzinnym siedzeniem przed komputerem, dlatego warto zadbać o naprawdę ergonomiczne i wygodne krzesło, które będzie też dobrze wpływać na naszą postawę.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Użytkownicy przeglądający ten wątek (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.