ReVo Profil Użytkownika | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Zawartość

Forum
Profil Użytkownika
Avatar użytkownika ReVo

Użytkownik nie ustawił jeszcze żadnego statusu.

ReVo

Dołączył: Ostatnia wizyta:

ReVo posiada 610 napisanych postów:

Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Błędy Grafiki na RAVII
nom sravia sie wypalila.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
S1 HMM
k***a od dawna maja na was wyjebane. jeszcze tego nie zrozumieliście?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Ile to Warte?:P
z nno to pewnie z 30kk
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Pokaz swoja twarz
Użytkownik Danthe, 2014-11-10 11:43:31 napisał:


Gdyby to zdj z twojego avka bylo twoje wygralabys bezapelacyjnie ale czuje, ze to jednak jest fejk ;/



no niezla, ale sa lepsze ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Chocolaris przypadek?
Użytkownik Infinity, 2014-11-10 00:00:25 napisał:

I tak nie poruchasz. ;]



juz dawno pisalem zeby go wyp*****lic.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Hello guys.
Zdecydowanie wyraziles emocje w tym podaniu. Jestem na Tak.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
good boy
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
no przecież piszę, ze do gimbazy juz nie chodzisz ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Ksucie [parapet]
to niedobry chlopak
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
on juz nie jest gimbem 16 lat ma ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
MafiaForum - ZAPRASZAM
ty to moze jutro napisze podanie mam nadzieje, ze wszyscy beda na tak xD
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
tez jestem w LO ;d z histy mialem w probnym 50%, a w normalnym 72 % xd
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
MafiaForum - ZAPRASZAM
forfun co myslisz o zostaniu modem?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
jak tu zarobic teraz?
AZ 4kk kurde szkoda, ze nie wiedzialem o takim zarobku ;/
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
uu ostatnia klasa gimby ucz sie na testy ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Pytanie do welesa
ok, to ja GodWeles musi wrocic.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
gimba zawsze spoko, szkoda, ze juz jestem po ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
MafiaForum - ZAPRASZAM
za duza to on nie ma
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
jak tu zarobic teraz?
lepiej chodzic 1 lvlami do v2 i zbierac po ludziach bronie na 60 lvl
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
nie spamujemy 😞
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
masakra
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Pytanie do welesa
asig teraz mi sie z niczym nie kojarzy ;d
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
jak tu zarobic teraz?
krasc juz sie nie oplaca za duza konkurencja
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
MafiaForum - ZAPRASZAM
forfun co ty sie spodziewales po metinczykach ;d?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
jak tu zarobic teraz?
metki
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Pytanie do welesa
Użytkownik ForFun, 2014-11-09 23:10:28 napisał:

asig juz nie nazywa ksywy weles -.-



weles ladniej brzmiało
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
Użytkownik ForFun, 2014-11-09 23:09:40 napisał:

na nie . okradł kowala



o jebany Post edytowany przez ReVo
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Chocolaris przypadek?
Użytkownik Gieniek, 2014-11-09 23:06:28 napisał:


gdg
d;fg



--.......------------..........------------..................-------------------................-----------------....................------------------..........................-----------------....................---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.............................................................................------------------------
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
Chocolaris przypadek?
Użytkownik Gieniek, 2014-11-09 23:01:40 napisał:

hahahahehehal'fhasljfgiwetgm nw



e1e12e12effgnjgnsugnueggn?

free nabijanie postow Post edytowany przez ReVo
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika ReVo ReVo Zablokowany Posty: 610
[PODANIE]kurt_rolson (Changes)
jestem na tak stary byku
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Renoma

  • Grupa:Użytkownik
  • Tytuł:Postmistrz
  • Tematy:61
  • Posty:610
  • Kraj:Nie podano
  • Odwiedziny profilu:2083

Użytkownicy przeglądający profil tego użytkownika (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.