Zwroty IVR (Połączenia Telefoniczne) | Z4Y.pl Zone4You - Strefa dla Ciebie

Panel

Zarejestruj

Gorące tematy:

[TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Autor: Xeer Temat: [TUT] Komendy GM & ID Przedmiotów i Moobów Opublikowano:
Bossy m1 - występowanie Autor: Perwersyjny Temat: Bossy m1 - występowanie Opublikowano:
[Download] Diablo: Belzebub - Dubbing PL Autor: Xeer Temat: [Download] Diablo: Belzebub - Dubbing PL Opublikowano:
Lista Bonusów ID + Typ Autor: Xeer Temat: Lista Bonusów ID + Typ Opublikowano:
Świeży oddech Autor: malutkiokruszek Temat: Świeży oddech Opublikowano:

Zawartość

Forum
ClassicMT2.pl
Błędy & Problemy
Problemy z ItemShop
Zwroty IVR (Połączenia Telefoniczne)

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.



[Poł. Telefoniczne] Zwroty IVR (Połączenia Telefoniczne)

Temat rozpoczęty przez Xeer,

#classicmt2 #zwroty #platnosci #ivr
Avatar użytkownika Xeer Xeer Administrator Posty: 3479
Witam.

Każdy kto nie otrzymał SM za płatności typu IVR (połączenia telefoniczne), proszony jest wypełnić zgłoszenie na tej stronie:
Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.


Należy podać Tylko numer telefonu oraz Login na który miały być dodane SM.
Po wykonaniu tej czynności, SM powinny zostać dodane w ciągu kilkunastu sekund na konto.

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś problem z płatnościami typu IVR(Połączenie Telefoniczne) - proszę pisać bezpośrednio w tym temacie.

Przepraszam za problemy i dziękuję za cierpliwość.
Pozdrawiam.
Post edytowany przez Xeer
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Grafika wstawiona przez użytkownika
Google
Avatar użytkownika sebalin1337 sebalin1337 Użytkownik Posty: 1
Zadzwoniłem, straciłem hajs a w tym linku jak wpisuje numer to jest ze nieprawidłowy
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Xeer Xeer Administrator Posty: 3479
Użytkownik sebalin1337, 2017-11-13 19:47:28 napisał:

Zadzwoniłem, straciłem hajs a w tym linku jak wpisuje numer to jest ze nieprawidłowy



- Wyjaśnione na PW.
Użytkownik błędnie wykonał płatność.

Podany link w wątku dotyczy jedynie płatności które zostały poprawnie zrealizowane przez użytkownika - wszelkie błędnie wpisane kody należy zgłaszać do https://homepay.pl/reklamacje
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Grafika wstawiona przez użytkownika
Avatar użytkownika findelek findelek Użytkownik Posty: 1
Zwróciło mi SM tylko za jedną płatność, przy drugiej wyskakuje ten sam błąd co wyżej u kolegi
// załatwione, nr był anonimowy. Post edytowany przez Xeer
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika 132025a 132025a Użytkownik Posty: 2
Zadzwoniłem 2 razy , napisałem reklamacje na ich stronę. Uznali ją i kazali zwrócić się tutaj . Jak wpisuje numer to wyskakuje ze nieprawidłowy .
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Espex Espex Użytkownik Posty: 11
Witam
Wczoraj zakupiłem SM przelewem (BLIKIEM) 1070SM i nie doszły
czym jest to spowodowane ?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Ridens Ridens Użytkownik Posty: 3
Czesc mialem glupia sytuacje , gdy wykonywalem platnosc ivr popelnilem blad , zle wpisalem kod uslugi , SM na konto nie dotarly a pieniadze zezarlo


.

http://classicmt2.pl/ivr_payment.php# a na tym pokazuje ze zly numer . Post edytowany przez Ridens
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika Ridens Ridens Użytkownik Posty: 3
Użytkownik Ridens, 2017-11-17 13:08:11 napisał:

Czesc mialem glupia sytuacje , gdy wykonywalem platnosc ivr popelnilem blad , zle wpisalem kod uslugi , SM na konto nie dotarly a pieniadze zezarlo


.

http://classicmt2.pl/ivr_payment.php# a na tym pokazuje ze zly numer .





Tak przycisk odswiez na telefonie tak ?

Po prostu przed kodem uslugi wpisalem kratke dopiero pozniej sie zorientowalem po czym powiedziano mi ze bledny kod i hajks zberalo Post edytowany przez Ridens
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Ridens Ridens Użytkownik Posty: 3

Co mam przez to rozumiec ze nie odzyskam pieniedzy ani sm ? Post edytowany przez Ridens
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika adixons adixons Użytkownik Posty: 1
Zadzwoniłem, transakcja według tego co usłyszałem została zakończona pomyślnie, a SM'ów nie mam od 3 dni 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Tyb3R Tyb3R Użytkownik Posty: 12
Dzwoniłem 2x za 13 zł za pierwszym razem wszystko było ok sm na konto i szybko chciałem zrobić to ponownie i najprawdopodobniej wpisałem źle kod ale na 100% nie jestem pewien. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, nie wiem czy takowe powinno być, tylko wiem że w każdym było powiedziane ze transakcja przebiegła pomyślnie i tyle. Pisałem też reklamacje na stronie lecz nie ma odzewu, jeśli można pomóc proszę o wiadomość admina.


P.S: już napisane na PW Post edytowany przez Tyb3R
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika z3n98 z3n98 Użytkownik Posty: 7
Witem wysłałem przed wczoraj (17.11.2017) o godz 19.13 Sms za 30.75zł normalnie otrzymałem potwierdzenie że wykonana lecz do teraz nie otrzymałem SM na konto

Linko do z wiadomością Zwrotną https://zapodaj.net/d88c5f88c961a.png.html
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika pZieliN pZieliN Użytkownik Posty: 3
Użytkownik Xeer, 2017-11-13 19:17:10 napisał:

Witam.

Każdy kto nie otrzymał SM za płatności typu IVR (połączenia telefoniczne), proszony jest wypełnić zgłoszenie na tej stronie:

Aby zobaczyć tą treść, musisz się zalogować.


Należy podać Tylko numer telefonu oraz Login na który miały być dodane SM.
Po wykonaniu tej czynności, SM powinny zostać dodane w ciągu kilkunastu sekund na konto.

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś problem z płatnościami typu IVR(Połączenie Telefoniczne) - proszę pisać bezpośrednio w tym temacie.

Przepraszam za problemy i dziękuję za cierpliwość.
Pozdrawiam.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika pZieliN pZieliN Użytkownik Posty: 3
Siemka gdy pisze mój numer tel. na tej stronie pisze mi że podaje nie właściwy numer o co chodzi ?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika pZieliN pZieliN Użytkownik Posty: 3
dzwoniłem do homepay i powiedzieli mi że transakcja przebiegła pomyśle i mam się zwrócić do was, więc przeczyt ałem wszedłem na tą strone http://classicmt2.pl/ivr_payment.php podałem swój nr tel. login i wyskoczył komunikat że numer jest nieprawidłowy o co chodzi ?
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika flikso flikso Użytkownik Posty: 2
Witam, wykonałem płatność telefoniczną przebiegła ona pomyślnie, lecz nie dostałem swoich SM na konto. Napisałem reklamację na stronie HomePay i w wiadomości zwrotnej napisali że przebiegła ona pomyślnie i abym Napisał do was. wypełniłem ten formularz gdzie trzeba podać swój numer telefonu oraz login. Wyskakuje mi ze jest niepoprawny numer telefonu.

Proszę o odpowiedź i Pozdrawiam 😃
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika PiotrulaXX PiotrulaXX Użytkownik Posty: 2
Mam to samo co ludzie tutaj pisali .
Zapłaciłem , zjadło mi pieniadze z konta i nie dostałem zakupionych SM.
Prosze o kontakt.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika Gl4diat0r Gl4diat0r Użytkownik Posty: 6
Zadzowiłem a SM nie otrzymałem czekam juz 2 tygodnie i dalej nic do homepay pisałem i mówią, że płatność przebiegła pomyślnie a gdy wpisuje na tej stronie to pisze, że numer nieprawidłowy
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika mikismok90 mikismok90 Użytkownik Posty: 2
witam również gdy wchodzę na strone, pisze mi ze mam zły numer. Złozylem reklamacje na hompepay.pl i odpisali i że transakcje została prawidlowo wykonana (dzwonilem trzy razy) i ze mam sie do was zgłosic. Mój nick to mikismok90 prosze o w miare szybką odpowiedz od was.
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Avatar użytkownika flikso flikso Użytkownik Posty: 2
Ile mozna k***a czekac na odpowiedz zwrotna, p*****lony system, pieniadze wezma i maja wyjebane czy doszlo sm czy nie, p*****lcie sie na łeb scamerzy
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Avatar użytkownika akacz6 akacz6 Użytkownik Posty: 7
Dnia 02.12.2017 o godzinie 10 35 wykonalem poleczenie telefoniczne w celu doladowania sm niestety po godzinie czasu nie dostalem sm tutaj numer 704577570 kod uslugi 31043+78379# nie chce zwrotu pieniedzy tylko jakby mozna bylo to sm chyba ze nie bedzie wyjscia to prosze o zwrot pieniadzy.Prosze o szybkie udzielenie odpowiedzi mam ts moj nick w metin to SamFfrt numer telefonu 796081184 Post edytowany przedwczoraj o 11:12:26 przez akacz6
nie dziala mi jak podaje numer i login pomoze mi ktos
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Zamknięty

Ten wątek jest zamknięty.

Użytkownicy przeglądający ten wątek (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.